Administrative assistant

04 Июля

Партнерские Вакансии

Город:

Астана

Занятость:

Полная занятость

Компания "PricewaterhouseCoopers"

Job purpose

To provide full administrative support to assigned group of people, ensuring all requests are performed in a given deadlines and with a proper quality

Role and responsibilities

  • Managing business schedules and travel itineraries;
  • Assisting in coordinating meetings, seminars, conferences;
  • Organizing and coordinating internal department events;
  • Establishing and maintaining the communication with clients;
  • Proof-reading and formatting documents;
  • Answering the telephone and taking messages, booking conference rooms;
  • Maintaining filing:
  • Provide administrative support on day-to-day operations;
  • Business trips arrangement

Knowledge and skills required

  • Higher education;
  • Excellent command of English;
  • Previous experience on similar position min 2 years;
  • PC proficiency (Word, Excel, Power Point);
  • Excellent administrative skills;
  • Typing accuracy and reliability;
  • Tact and diplomacy;
  • Flexibility and commitment;
  • Ability to handle multiple tasks;
  • Ability to meet deadlines and work under pressure;
  • Excellent communication skills
Похожие вакансии

03 Июля

Assistant (Kazakhstan Foreign Investors’ Council Association)

Астана

Компания "КАЗАХСТАНСКИЙ СОВЕТ ИНОСТРАННЫХ ИНВЕСТОРОВ" Dear All, Kazakhstan Foreign Investors’ Council Association (KFICA) is currently...

Отправить резюме подробнее

04 Июля

Assistant to CEO

Астана

Компания "Astana International Exchange" role/ Job Purpose: Personal Assistant provides comprehensive support in a one-on-one working...

Отправить резюме подробнее

04 Июля

Business assistant | бизнес ассистент | ассистент руководителя

Астана

Компания "Отклик Международное агентство hr-консалтинга" Бизнес-ассистент успешного предпринимателя О проекте Работа в динамичной...

Отправить резюме подробнее

05 Июля

Aссистент руководителя /Executive Assistant

Астана

Компания "Qazaq Air, АО" Обязанности: Координация расписания и встреч Организация календарей, планирование встреч и совещаний с учётом...

Отправить резюме подробнее

06 Июля

Office Assistant (Офис-менеджер)

Астана

Компания "ARIGOST" Обязанности: Организация бесперебойной работы офиса (заказ канцелярии, воды, хозтоваров) Встреча гостей, помощь с...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: