Executive assistant( ЧК Qazaqstan Venture Group Ltd. )

02 Ноября

Партнерские Вакансии

Город:

Астана

Занятость:

Полная занятость

Компания "ЧК Qazaqstan Venture Group Ltd."

Обязанности:
  • Administrative & HR Support  Maintain comprehensive documentation on all HR and administrative matters, including timesheets and orders.  Facilitate prompt handling of employee requests and proposals.  Organize meet-and-greet sessions for visitors, ensuring a warm and professional welcome.  Coordinate correspondence between departments to ensure timely responses to inquiries.  Arrange domestic and international business travel for employees, managing detailed itineraries and logistics.
  • Financial & Supplier Management  Provide financial market analysis to identify potential suppliers and evaluate offers.  Negotiate contracts and agreements with suppliers to secure favorable terms.  Prepare and process requisitions and purchase orders for supplies and equipment.  Support the finance department to optimize accounts payable, accounts receivable, and financial reporting.  Support of accounting document flow and archiving
  • Executive Support & Communication  Manage complex calendars and schedules across multiple time zones with meticulous attention to detail.  Coordinate high-level meetings, board sessions, investor relations events, and confidential engagements.  Prepare briefing materials, agendas, and follow-up communications with professionalism.  Act as a gatekeeper and liaison for internal and external communications.  Draft, edit, and track executive correspondence and presentations.  Build and maintain strong relationships with internal teams, external partners, and stakeholders.
  • Project & Operations Coordination  Assist with special projects, strategic planning initiatives, and team communications.  Support operational tasks including vendor management, and contract tracking.  Execute ad-hoc tasks as assigned by management.
  • Travel & Logistics Management  Coordinate complex travel arrangements, including visas and contingency plans.  Ensure seamless logistics from transport to accommodation and scheduling
Требования:
  • Has 1-3 years of experience in administrative or executive support roles Communicates confidently in English (verbal and written) Has a structured and analytical mindset, as the business is complex and dynamic - - Is supportive, proactive and eager to learn Will work closely with a senior team member, mainly from Operations department, but occasionally support other departments.
Условия:
  • Monday-Friday office work, 9 am-6pm
Похожие вакансии

03 Ноября

Формовщик / ученик( ЧК BI Group Ltd. )

Астана

Компания "ЧК BI Group Ltd." Обязанности: Профессия: Формовщик (без опыта работы) Хочешь освоить рабочую профессию с нуля и получить...

Отправить резюме подробнее

07 Ноября

Технический менеджер( Казтехресурс ltd )

Астана

Компания "Казтехресурс ltd" Обязанности: Оформление нормативно-технической документации Разработка контструкторско-технической...

Отправить резюме подробнее

21 Октября

Хаусмен( GAREX LTD )

Щучинск

Компания "GAREX LTD" В отель Terrassa Park (посёлок Боровое) требуется хаусмен. Обязанности: Уборка гостевой зоны, служебных помещений;...

Отправить резюме подробнее

03 Ноября

Диетсестра "ЛЕЧЕБНОГО ПИТАНИЯ"( STATUS PROF GROUP )

Астана

Компания "STATUS PROF GROUP" Обязанности: Составление сезонного меню по лечебно-диетическим столам в соответствии с предписаниями врачей....

Отправить резюме подробнее

01 Ноября

Сборщик корпусной мебели( Mebitex Group )

Астана

Компания "Mebitex Group" Обязанности: Сборка и монтаж корпусной мебели Работа с картами кроя Требования: Знание фурнитуры BLUM,...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Автобизнес / Автосервис: