Сотрудник по работе с гостями/ Guest Recognition agent

25 Сентября

Партнерские Вакансии

Город:

Астана

Занятость:

Полная занятость

Компания "«Astana Hotel Management» The Ritz-Carlton, Astana"

Critical competences: Specific tasks that will need to be completed in order to perform job

1. Ability to communicate in English with all callers, to their understanding.
2. Ability to compute basic mathematical calculations.
3. Knowledge of telephone system, first-class telephone etiquette.
4. Knowledge of Microsoft programs, including Excel.
5. Ability to communicate in a second language.
6. Previous experience in PBX, guest relations or reservations is preferred.
7. Ability to input and access data in telephone system.
8. Ability to monitor and follow up on all switch board calls.
9. Ability to provide clear and pleasant telephone communication to all callers.
10. Ability to ascertain caller’s needs and comply with such to ensure caller’s satisfaction.
11. Ability to provide legible messages.
12. Ability to maintain discretion and confidentiality of all calls, guest room numbers and pertinent hotel information.
13. Ability to input and access data in a computer.
14. Ability to maintain positive relations with all inquirers and internal customers.
15. Ability to be well organized, maintain concentration, think clearly and follow up.
16. Ability to focus on guests and travel agents needs, remaining calm and courteous.
17. Ability to maintain hotel’s standards, policies and procedures.
18. Ability to work with minimal supervision.
19. Ability to prioritize and organize work assignments.
20. Ability to focus attention on details.
21. Ability to work well under pressure.

Требования:
  • знание английского языка
Условия:
  • 5*2
Похожие вакансии

26 Сентября

Агент отдела обслуживания гостей/Оператор в колл-центр отеля

Астана

Компания "АСТАНА МАРРИОТТ ОТЕЛЬ, ТМ (СААД ОТЕЛЬ, ТОО)" Обязанности: Отвечать вежливо на вопросы гостей и давать гостям информацию об...

Отправить резюме подробнее

15 Сентября

Агент отдела обслуживания гостей/Оператор в колл-центр отеля( АСТАНА МАРРИОТТ ОТЕЛЬ, ТМ (СААД ОТЕЛЬ, ТОО) )

Астана

Компания "АСТАНА МАРРИОТТ ОТЕЛЬ, ТМ (СААД ОТЕЛЬ, ТОО)" Обязанности: Отвечать вежливо на вопросы гостей и давать гостям информацию об...

Отправить резюме подробнее

27 Сентября

Специалист по бронированию/Agent Reservation

Астана

Компания "АСТАНА МАРРИОТТ ОТЕЛЬ, ТМ (СААД ОТЕЛЬ, ТОО)" Обязанности: Заниматься обработкой всех входящих заявок на бронирование номеров....

Отправить резюме подробнее

28 Сентября

Guest Experience Expert Supervisor / Lobby Ambassador

Астана

Компания "The St. Regis Astana" Hotel description: Situated on the river banks of Esil, in the heart of Astana's Central Park and in...

Отправить резюме подробнее

28 Сентября

Сотрудник по работе с гостями/Дворецкий/Butler

Астана

Компания "The St. Regis Astana" Требуемый уровень Английского Языка: B1-B2 . Dear applicants, Please note that is very essential to...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Туризм / Гостиницы / Рестораны: