Компания "Mayflower"
Experience: 1+ year
Work format: remote
Mayflower is a technology company that alters the entertainment industry to a new level of perception and engagement.
We are building the future of live entertainment. We believe that by providing people with the best and high-quality live streaming experience in entertainment, we can tackle the world’s “problems” better, together!
We are confidently growing every by X2 per year and successfully mastering it in different formats (as of the last - VR), implementing solutions based on ML algorithms, and developing experimental directions.
We are looking for a Customer Support Specialist to join the growing support team of our web-based entertainment project. The company offers an excellent working environment, a competitive remuneration package, and the chance to work for a developing international company.
Duties:
Requirements:
It will be a plus:
We offer:
Please send your CV in English only
19 Сентября
Астана
Компания "Documentolog" Наша дружная команда "Documentolog" ищет Саппорт-специалиста! Специалист будет заниматься взаимодействием с нашими...
15 Сентября
Астана
Компания "Pro People" IT-компания 7Generation GROUP ищет сотрудника, который готов стать частью дружной команды. Обязанности:...
20 Сентября
Support Manager( Wolt TechnologiesKazakhstan (Вольт Технолоджис Казахстан) )
Астана
Компания "Wolt TechnologiesKazakhstan (Вольт Технолоджис Казахстан)" With their excellent management skills, our Customer Support Team Leads are...
04 Сентября
Технический помощник (IT Support)
Астана
Компания "MoneyFest International (МаниФест Интернешнл)" Мы — всемирная онлайн-школа с 9-летним опытом, которая делает финансовое образование...
02 Сентября
Customer support representative
Астана
Компания "SMARTPROVIDE LLC" Мы успешная и официальная, международная компания «SmartProvide» - лидер в аутсорсинговом бизнесе на территории США...
Вакансия размещена в отрасли